Pravidla pro boj

Zbraně 

Přivezte si cokoliv co bude vypadat jako zbraň, bude to bezpečné a bude mít odpovídající váhu.
Jediným omezením je maximálně 150 cm oboručních drtivých zbraní - seker, halaparten... a 15 Kg nátah luku s 5 cm průměrem bambulí.

 

Soubojový systém


Zásah do končetiny - zásah ji vyřadí z provozu, ruka okamžitě pouští zbraň nebo štít, noha pád na zem, hraní zranění
Zásah do trupu
- branec - okamžitě se kácí k zemi je mrtev, maximálně se odplazí z pod nohou ostatních hráčů
- voják - první zásah do trupu ustojí díky zbroji, na druhý umírá

Obecně platí několik zásad:

-Skutečné zásahy neodebírají životy, ale přímo ničí váš organismus.
-Není to žádná sranda. První zásah vás často rozhodí (bolest, šok) nebo oslabí (omezení pohyblivosti, oslabení krvácením), pak vás lze snadno dorazit rychlou druhou ránou.
-Tohle není žádná paralympiáda stylu dotek nohy = skáču po jedné. Měli byste co nejvíce simulovat realistické zranění (včetně dlouhodobých následků).
-I když dostanete někam (většinou nehoda nebo vaše blbost), kam se útočit cíleně nemá - hlava, krk, rozkrok berte to jako standartní zranění a zahrajte ho, nějaké neplatí neexistuje.
-Vžijte se do toho, řvěte bolestí, panikařte, padněte do mdlob slabostí ze ztráty krve, řešte svá zranění.
-Po každém boji počítejte s časem na ošetření raněných. Ty, které nedokážete vyléčit budete muset opustit nebo dorazit

Bonusy za zbroje:
Není možné získat žádné životy navíc za kvalitnější zbroj. Namísto toho vaše výbava přímo určuje povolání, za které se můžete hlásit.

Bonusy za kostým:
+1 oživení za dobrý kostým odpovídající herní straně
+2 oživení za výborný kostým odpovídající herní straně a také zvolenému povolání.
 

Bojová povolání


Panovník:

Panovník velí své armádě v poli, tato role je již před hrou určena organizátory. Panovníci díky svým zbrojím, a také ochranným zaklínadlům, kterými jsou chráněni, dokáží ignorovat první dva zásahy, které dostanou. Ani pak ale nejsou zabiti, protože jejich ochrana je pro běžného bojovníka nepřekonatelná. Jsou pouze zraněni, a stahují se do vlastní ho tábora, kde se po chvilce uzdraví. Léčitel není schopen uzdravit svého panovníka.

Voják:

Zkušený válečník, ostřílený v mnoha střetech ví, že je ho trapně smrtelný život je třeba chránit za každou cenu. Má funkční zbroj kryjící trup. ( min. prošívanice) Vydrží 2 zásahy do trupu. Přidává jednotce 1 ks oživení.

Branec:

Čerstvý odvedenec, více méně dobrovolník bez zkušeností a bez zbroje. Jeden zásah do trupu jej okamžitě usmrtí. Přidává jednotce 2 ks oživení.

Léčitel:

Léčitel vydrž stejný počet zásahů jako branec, ale nepřidává oživení do oddílu. Zato má obvazy, kterými dokáže uzdravovat v poli zraněné nebo padlé členy vlastního oddílu. Každý oddíl může mít nejvýše jednoho léčitele. Léčitel nedokáže oživit jiného léčitele ze své strany, léčitel se však dokáže sám oživit ve vlastní vesnici, svatyni nebo táboře, což trvá přibližně jednu minutu. Pokud se oživil v táboře, v okamžiku oživení se mu počet jeho obvazů obnoví na maximum.

Léčitel má určitý počet obvazů, který je určený součtem oživení za povolání (tedy jeden obvaz za každého vojáka, a dva za každého brance) a případných bonusových obvazů získaných od hráčů svého oddílu. Tento počet obvazů se léčiteli obnoví vždy při oživení v táboře.
Obvazy pro léčení nebo oživování obdržíte od organizátorů, ale pokud víte, že přijedete hrát léčitele, dovezte si pro jistotu i obvazy vlastní. Vyhnete se tak tomu, že při ztrátě obvazů nebudete schopni využít plný potenciál léčitele.

 

Oddíly

 

Oddíly tvoří 7-10 hráčů. Každý oddíl má svého velitele, velitelem musí být voják, a jen pokud je oddíl složen pouze z branců, může jím být i branec. Dále může mít oddíl nejvýše jednoho léčitele.


Při schvalování kostýmů získá každý bojovník, který bude mít nárok na bonusová oživení, odpovídající počet obvazů. Tyto obvazy předá před začátkem hry léčiteli svého oddílu, čímž zvýší počet oživení, které má jeho oddíl k dispozici

 

Nebojová povolání

 

Rádci:

Každý z panovníků má svého rádce, který mu pomáhá dovést stranu k vítězství. Tyto postavy mají mocnou magickou ochranu, a není možné na ně útočit. Pokud to přesto nějaký odvážlivec udělá, sešle tím na celou svou stranu hněv bohů se strašnými následky. 

Vesničané:

Tyto postavy představují obyvatelstvo země, kde probíhají boje. Neútočte na ně, obvykle vám budou podstatně užitečnější živí, protože od nich budete moci získat důležité informace nebo předměty, které vám pomohou k vítězství.

 

Herní plocha

 

Na herní ploše se nacházejí tyto důležité lokace:

 

Tábory:
V táboře se vojáci mohou oživit i bez léčitele, a to minutovým odpočinkem. Poté si mohou sundat všechny obvazy a jsou opět schopni boje.

Vesnice:
Na herní ploše bude umístěno několik vesnic, ve kterých bydlí vesničné.

 

Svatyně:

Každá strana má svo usvatyni, kde lze provádět mocné rituály, které mohou hráčům pomoci k vítězství. Hráči respektují i cizí svatyně a nepoškozují je, neboť vy tím na see seslali hněv bohů.


Využití vesnic a svatyní při oživování a léčení:
Pokud je léčitel zabit, může se sám oživit ve vesnici, která náleží jeho straně, stejně jako by oživoval jiného bojovníka svého oddílu. Ve vesnici si léčitel nemůže doplňovat vyčerpaná oživení bojovníků svého oddílu.

Vyhledávání

Kontakt

Dargorath 23.5.2015 Údolí Seziny, Zbyslavice (okres Ostrava) goblinzzzofmoryja@gmail.com